0.00
0

 

 

Postanowienia ogólne:

1.   Zakupów mogą dokonywać wyłącznie firmy oraz osoby prowadzące działalność gospodarczą (posiadające REGON).

2.   Zawartość witryny internetowej sklepu www.idprint.pl nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego (pełni jedynie rolę informacji handlowej).

3.   Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym www.idprint.pl są podane w złotych polskich netto oraz brutto.

4.   Hurtownia internetowa IDprint jest prowadzona przez firmę KOR-TEC, ul. Koryncka 36b, 04-686 Warszawa, NIP: 113-139-04-91, REGON: 141736677.

 

Składanie zamówień

1.   Zamówienia można składać:

przez system transakcyjny sklepu (koszyk), e-mail oraz fax. +48.22.812.43.73 przez całą dobę każdego dnia tygodnia oraz telefonicznie w godzinach pracy biura handlowego pod nr tel. +48.22.812.43.73

2.   Aby dokonać zakupów w systemie transakcyjnym sklepu należy wybrać towar do koszyka, wypełnić formularz zamówieniowy (istotne jest wpisanie danych w rubrykach oznaczonych gwiazdką), a następnie wysłać za pośrednictwem sieci Internet do biura firmy.

3.   Wypełnienie arkusza z danymi Klienta równoznaczne jest ze zgodą na przechowywanie oraz przetwarzanie danych do celów marketingowych przez firmę KOR-TEC. Dane te są poufne i nie będą ujawniane osobom trzecim. Klient ma prawo do wglądu do własnych danych osobowych oraz ich poprawek, a także usunięcia z bazy danych. (Ustawa o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997)

4.   Obsługa sklepu realizuje zamówienia i jest dla Państwa dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 do 17:00.

5.  Zamówienie potwierdzane jest pocztą elektroniczną lub telefonicznie w ciągu 72 godzin roboczych.

6.  W przypadku braku możliwości potwierdzenia zamówienia w ciągu 5 dni roboczych z winy zamawiającego (np. błędny numer telefonu), zostanie ono anulowane.

7.  Złożenie zamówienia przez Nabywcę jest równoznaczne z upoważnieniem do wystawienia faktury bez konieczności uzyskania jego podpisu .

8.  W przypadku niektórych, mało popularnych towarów, zamówienie zostanie zrealizowane po wpłacie uzgodnionej telefonicznie lub mailowo zaliczki.

9.  Z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez sklep dochodzi do zawarcia pomiędzy Sprzedawcą i Nabywcą umowy sprzedaży towaru.

 

Realizacja zamówień

1.   Zamówienia towaru dostępnego w sklepie realizowane są w najszybszym możliwym terminie, nie dalej jak 2 dni robocze od potwierdzenia zamówienia.

2. Towar dostępny na zamówienie będzie sprowadzony dla Klienta wraz z najbliższą dostawą od danego dostawcy, bądź indywidualnie, jednak w takim przypadku do faktury Klienta zostaną doliczone koszty transportu od danego dostawcy do siedziby sklepu IDprint.

3. Cena towaru dostępnego na zamówienie może z przyczyn niezależnych od IDprint ulec zmianie w czasie pomiędzy zamówieniem składanym przez Klienta a jego realizacją. O takim fakcie obsługa sklepu niezwłocznie poinformuje Klienta. Klient ma prawo zrezygnować z dokonania zakupu po nowej cenie.

 

Paragony, faktury VAT

1. Do każdego zakupionego w sklepie www.idprint.pl produktu standardowo jest dołączana faktura VAT.

2. Nie ma możliwości wystawienia paragonu fiskalnego.

3. W momencie składania zamówienia należy podać prawidłowe dane niezbędne do wystawiania faktury VAT. Nie ma możliwości zmiany danych Nabywcy na fakturze po jej wystawieniu.

 

Dostawa

1.  Dostawa towaru odbywa się:

· za pośrednictwem Poczty Polskiej (Pocztex);

· za pośrednictwem firm kurierskich

2.  Opłaty za przesyłkę naliczane są wg stawek Poczty oraz firm kurierskich w zależności od wielkości przesyłki oraz wybranej formy płatności.

3.  W przypadku dostawy produktów powyżej 30 kg może być konieczne udzielenie pomocy kurierowi przy wnoszeniu przesyłki.

4. Ceny produktów na w sklepie www.IDprint.pl nie zawierają kosztu dostawy.

 

Formy płatności:

1.   pobranie - Poczta lub kurier wydając towar Klientowi przyjmuje równocześnie wskazaną opłatę (wartość brutto zamówienia plus opłata za doręczenie wraz z pobraniem) – ta forma płatności dostępna jest dla stałych klientów IDprint po uzgodnieniu z biurem handlowym;

2.   przelew  - wpłata zgodnie z fakturą proforma na konto sprzedawcy odpowiednio powiększona o ww. koszty dostawy, traktowana jako przedpłata za towar, który wysyłany jest po wpłynięciu pieniędzy na konto.


KOR-TEC

04-686 Warszawa, ul. Koryncka 36b

Tel/fax: +48.22.812.43.73

e-mail: sklep@idprint.pl

Bank: 03 1020 1127 0000 1702 0155 6166

 
Gwarancja, reklamacje i zwroty

1.   Towary oferowane w sklepie są fabrycznie nowe i zaopatrzone w gwarancję producenta.

2.   W okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, klient ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość ( zgodnie z art. 7 Ustawy z dnie 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów (...), składając sprzedawcy oświadczenie na piśmie. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym pudełku, z kompletną jego zawartością (urządzenie , wszelkie inne dołączone urządzenia i akcesoria, instrukcje, gwarancja, itp.), a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone, oraz nie będą nosiły jakichkolwiek śladów używania.

3.   Towar zwracany w powyższym trybie należy przesłać na adres sklepu na koszt kupującego.

4.   Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy, swoje dane personalne, oraz wyraźne wskazanie, jaką drogą kupujący chce odebrać zapłaconą za towar należność: przez przelew na konto bankowe, tu prosimy podać numer konta, albo przez przekaz pocztowy na podany adres.

5.   Zwrotowi nie podlega należność za wykonaną usługę transportową na rzecz klienta.

6.   Gwarancja, rękojmia, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

7.   W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia sprzętu z winy użytkownika, wszelkie koszty wyżej wymienionych procedur pokrywa klient.

8.   W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy przed podjęciem decyzji o kontakt z operatorem sklepu:  sklep@idprint.pl.